Equiline
Nauszniki dla konia E-logo Czarny Czarny/Niebieski
341.99 zł
Produkt kampanii
Ilość:
0
Kampania się rozpoczyna:
Kampania się kończy:
- Polityka zwrotów do 60 dni
- Darmowa dostawa od 399 zł*
- Darmowe zwroty i wymiany
- Informacje o produkcie
-
Wygodna czapka z superpopularnym logiem e od Equiline. Ten model charakteryzuje się czarną dzianiną z błyszczącym niebieskim logiem e na błyszczącej czarnej łatce oraz pasującymi błyszczącymi niebieskimi lamówkami.
Porady! Dopasuj ją do ochraniacza w tym samym designie (link)
Czapka, na której zaprojektowano logo, jest w modelu „Kim” i naturalnie ma te same zalety, takie jak wygodny i dobrze dopasowany krój z elastycznością.
Jak długo będę musiał czekać na moją czapkę z logiem e?
Equinest postara się utrzymać w magazynie najpopularniejsze opcje, aby zapewnić szybkie dostawy nawet dla tych unikalnych i zasadniczo „indywidualnie zaprojektowanych” czapek. Jeśli powyżej ceny, gdy wybierasz swój rozmiar, widnieje napis „Dostępne”, zostanie ona wysłana bezpośrednio z naszego magazynu do Ciebie. W przypadkach, gdy czapka nie jest dostępna w magazynie, Twoje zamówienie zostanie złożone na produkcję, co skutkuje czasem dostawy wynoszącym 5-10 tygodni. W niektórych przypadkach czapka może być dostępna u dostawcy, a w takim przypadku zajmie to tylko 1-2 tygodnie. Nawet jeśli powyżej ceny wyświetla się dłuższy czas, może być szybciej, ale naturalnie zastrzegamy sobie prawo do konieczności produkcji.Numer artykułu:
0726955Sv-SvBlBl_r - O producencie
-
Marka Equiline została założona w 1989 roku przez braci Paolo i Renato Machetto w prowincji Padwa we Włoszech. Ich życiowa pasja do koni i sportów jeździeckich, połączona z wiedzą o modzie, pozwoliła im stworzyć fundamenty dla tego, co teraz nazywa się Equiline. Logo z trzema końmi w barwach włoskiej flagi jest ikonicznym symbolem rozpoznawanym przez większość jeźdźców na całym świecie, niezależnie od miejsca, w którym działają. Bycie na czołowej pozycji w kwestiach trendów i funkcjonalności pozwoliło Equiline na obecność w ponad 60 krajach i w ponad 800 sklepach na całym świecie. - Recenzje
-